Descripció
Aquest grau pretén formar professionals capaços d'enfrontar-se amb èxit a les noves exigències de les empreses en l'àmbit del màrqueting, de la gestió empresarial, de l'economia digital i de la direcció comercial i la investigació de mercats.
Informació general
Assignatures
Rendiment
Sortides professionals
Accés des de CFGS
Durada
4 anys (240 ECTS)
Nota de tall PAU i FP 2022-23 (Juliol)
5,000
Històric de notes de tall de Juliol
- 2021-22: 5,000
- 2020-21: 5,000
- 2019-20: 5,000
- 2018-19: 5,000
- 2017-18: 5,000
- :
- :
- :
- :
Nota de tall PAU i FP 2022-23 (Octubre)
5,000
Històric de notes de tall d'Octubre
- 2021-22: 5,000
- 2020-21: 5,000
- 2019-20: 5,000
Nota de tall per a majors de 25 anys
5,000
Matèries que ponderen a les PAU
Selectivitat 2023:
- Ponderen amb 0,2: Cultura Audiovisual, Economia de l'Empresa, Matemàtiques i Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials.
Selectivitat 2024:
- Ponderen amb 0,2: Empresa i Disseny de Models de Negoci, Matemàtiques i Matemàtiques Aplicades a les Ciències Socials.
Oferta de 1r curs 2023-24
95 places
Demanda en 1a opció 2022-23
68 sol·licituds
Matrícula 2022-2023
90 matriculats
Preu del 1r curs
El cost total d'un 1r curs complet és de 8.525 ¤
Facilitats de pagament i ajuts
El pagament es pot fraccionar en 10 quotes
Idioma en el qual s'imparteix
- Castellà (100%)
Horari
Matins, de dilluns a divendres de 9.00 a 15.00 hores o bé tardes, de dilluns a divendres, de 15.00 a 21.00 hores
A partir del tercer curs, l'horari lectiu és només de tarda i les pràctiques són al matí.
Perfil d'ingrés recomanat
- Els estudiants han de tenir capacitat lògico-analítica i creativa. També és recomanable que mostrin interès per l'economia digital.